سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاران خدا

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در همایش جهاد فرهنگی که با حضور اقشار فرهنگی بسیج برگزار شد، با هشدار نسبت به فتنه های پیچیده پیش روی ملت ایران گفت: ملت عزیز ما باید بسیار هشیار باشند و بسیجیان عزیز نیز به دقت حوادث را رصد کنند، چرا که فتنه هایی که در آینده پیش روی ماست، پیچیده تر است و باید بدانیم آخرین فتنه آخرالزمان شبیه ترین آن ها به حقیقت است و پیچیدگی آن حتی با فتنه عمیق ?? هم قابل قیاس نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در هم شکستن فتنه عمیق ?? که دشمن چند دهه برای آن برنامه ریزی کرده بود، امتحان سختی بود که ملت ایران با سربلندی از آن خارج شد، اما باید بدانیم جنس فتنه های بعدی با آنچه در فتنه ?? دیدیم متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: علی رغم عمقی که فتنه ?? داشت و از همه ظرفیت‌های افراد به ظاهر موجه استفاده شد، در صحنه عمل ما با کسانی مواجه بودیم که آشکارا در روز قدس روزه خواری می کردند، با کفش نماز می خواندند و در ایام سوگواری به شادی و پایکوبی می پرداختند و شناخت ماهیت آن ها کار سختی نبود، اما در فتنه بعدی شرایط بسیار غبار آلود و تشخیص حق از باطل بسیار دشوار تر خواهد بود و ممکن است با عده‌ای مواجه شویم که با نام قرآن و نماز و علاقه ظاهری به عدالت و مهدویت، به مبارزه با ولایت بر خیزند و چه بسا منحرفان با نام صالحین رو در روی انقلاب بایستند.

نقدی با تاکید مضاعف بر لزوم هشیاری بسیجیان و حراست بیش از پیش آن ها از مرزهای فرهنگی کشور، تصریح کرد: پیچیدگی فتنه های آینده و شباهت بسیار زیاد آن ها با جریان حق، قدرت بصیرت بسیار بیشتری می خواهد.

وی تصریح کرد: برای پیروزی بر فتنه‌های آخرالزمان باید بصیرت کسب کنیم و همانطور که خداوند فرموده است: «ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا»، راه کسب بصیرت و پیروزی بر فتنه ها، رعایت تقوای الهی و تمسک به ولایت است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: رشادت های رزمندگان اسلام، اتحاد جماهیر شوروی را به نابودی کشاند و در ادامه در اثر حرکت الهی انقلاب اسلامی، امروز ایالات متحده پوشالی آمریکا از هم فروپاشیده است، اما به دلیل سانسور شدید خبری خیلی از واقعیت های غرب، از دیدگان ملت ها پنهان است




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/2/1 توسط هادی شکاری
درباره وبلاگ

هادی شکاری

www.zohor_63_k@yahoo.com
bahar 20