سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یاران خدا

 

 تا   زخمهای  کهنه  دل  را   دوا  کنم

 با  ذکر  نام   پاک  تو   ذکر خدا  کنم

 یافاطمه به سجده بگویم به صد نفس  مولای من تویی و به حاجت صدا کنم
 تا  پا نهم  به خاک  مدینه  به  یاد  تو  خاکش ز  بهر  چشم  ترم  توتیا  کنم
 چون آن ضریح گمشده پیدا نمی کنم  اندر  کنار   قبر  نبی  عقده  وا  کنم
 من عهد بسته ام که بمیرم  ز داغ تو  عهدی دگر کنم که به عهدم وفا کنم
 غمهای آسمان که هجوم آورد به دل  رفع غم  گران  به  حدیث  کساء‌ کنم
 مهدی کجاست تا که به امر ولایتش  سرهای دشمنان  تو  از تن جدا کنم




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/2/1 توسط هادی شکاری

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: شما فکر می‌کنید کدام مربی می‌تواند پرسپولیس را نجات دهد؟
پس از اینکه حبیب کاشانی قصد خروج از ورزشگاه را داشت شماری از هواداران پرسپولیس وی را دوره کردند و همچنان به گلایه های خود در مورد این شکست ادامه دادند و در خصوص ناکامی های پرسپولیس با وی به صحبت پرداختند. 
یکی از هواداران رو به سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: " اگر می خواهی سال بعد هم پرسپولیس را این طور ببندی، نبند " 
در ادامه این گفت و گوها کاشانی وقتی دید که گلایه های هواداران از دایی تمامی ندارد گفت: شما فکر می کنید که دایی در حال بشکن زدن است و خوشحالی می کند؟ شما فکر می کنید کدام مربی می تواند پرسپولیس را نجات دهد؟ 
یکی دیگر به کاشانی خرده گرفت که چرا سالی که پرسپولیس قهرمان شد این تیم را به هم زد؟ 
دیگری گفت اگر می خواهی علی دایی را حفظ کنی از هم اکنون برنامه هایش را بگیر و هودار دیگری می گفت اگر نمی خواهی علی دایی را حفظ کنی مربی فصل بعد را از حالا معرفی کن. 
کاشانی در بخشی از گفت و گوی خود به هواداران گفت: مگر من مازیار زارع و غلامرضا رضایی را خواستم؟ اینها را خود دایی می خواست. 
درحالی که گلایه های هواداران پرسپولیس تمامی نداشت اطرافیان کاشانی وی را از آنها جدا کردند. 
پس از این ماجرا خبرنگار ورزشی فارس که تا آن موقع منتظر مانده بود تا بتواند با حبیب کاشانی صحبت کند از سرپرست باشگاه پرسپولیس خواست با او صحبت کند اما کاشانی در پاسخ گفت با دوربین تلویزیونی صحبت کرده و دیگر با کسی مصاحبه نمی کند. 
این در حالی بود که بعد از پایان مسابقه فقط یکی از دوربین ها با نظر کاشانی داخل جایگاه "VVIP " رفت و درب برقی به روی بقیه بسته شد. 
خبرنگار فارس در ادامه به سرپرست پرسپولیس گفت: خبرنگار با خبرنگار چه فرقی می کند که کاشانی گفت شرمنده ام و صحبت نمی کنم. بدین ترتیب سرپرست باشگاه پرسپولیس از پاسخگویی درباره شکست پرسپولیس طفره رفت. 



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/2/1 توسط هادی شکاری

کافی است نام سعید حدادیان را به اضافه توهین به مشایی در موتور های جستجوی مرسوم اینترنتی جستجو کنید تا متوجه شوید داستان از چه قرار است. 

تیتر های متنوعی را مشاهده می کنید که جملگی آنان حکایت از توهین سعید حدادیان، مداح شناخته شده به رییس جمهوری و اسفندیار رحیم مشایی، رییس دفتر رییس جمهوری دارد. 

سایت های خبری متفاوت با قلم های گوناگون نویسندگان شان تلاش کرده اند دماسنج خبری خود را به گونه ای تنظیم کنند تا دمای ماجرا تا سر حد ممکن بالا برود.
 
اظهار نظر های گوناگونی هم در این رابطه مطرح شده است که اوج آن را می توان در گفته های یکی از عناصر فراری مشاهده کرد. او در یک چرخش تمام از عقاید گذشته اش، واکنش خود به گفته های سعید حدادیان را با لعاب دلسوزی تعریف کرده است.
 
گفتنی است دلسوزی او برای اخلاقیات و نگرانی از بی حرمتی به مشایی بخاطر مسئولیت بلندپایه اش در حالی است که همین چهره چندی پیش دولت دهم را به عنوان دولت قانونی و منتخب مردم به رسمیت نشناخت.

این خط را اگر بگیریم و دنبال کنیم نمونه های زیادی از این اظهار نظر ها می توان چه در جهت دفاع و چه در جهت نقد مشاهده کرد اما به راستی داستان از چه قرار است؟ 

موضوعی که امروز از آن به عنوان «بحث داغ » نام برده می شود اتفاقی نیست که طی روز های اخیر به وقوع پیوسته باشد بلکه داستان مربوط به ماه رمضان سال گذشته است؛ یعنی چیزی حدود 8 ماه پیش این گفته ها مطرح شده است. اگر هم اشتباه نکنم روز اول یا دوم ماه مبارک رمضان بود که سعید حدادیان در میانه های مناجات به یکباره چنین جملاتی که این روز ها از آن به عنوان توهین به رییس جمهوری و رییس دفتر او نام برده می شود را مطرح کرد.

برداشت های متفاوتی که از این گفته های سعید حدادیان در رسانه های مختلف خبری مطرح شد بهانه دست داد تا هر جور شده بتوانیم سعید حدادیان را پیدا کنیم تا او در این رابطه توضیح دهد. 

حدادیان چندان اهل گفت و گو نیست و بیشتر گفته های خود را از تریبون عمومی در جلسه های مذهبی عنوان می کند اما در یک پاسخ کوتاه هنگامیکه در رابطه با این موضوع از او سوال کردم عنوان کرد برداشت های منفی که از گفته های او صورت گرفته است اشتباه است چه آنکه در میان دعا بی احترامی از سوی او صورت نمی گیرد: «در بین دعا که حرفی که بر اساس احترام و بی ادبانه باشد نمی زنم.» بر اساس گفته های سعید حدادیان برای معادل نافرمانی و زشتی برداشت اشتباه و نا مربوطی صورت گرفته است.

او در بخش دیگری از گفته های خود به خبرآنلاین گفت: «برخی شنیده ها حاکی از این است که مشایی قصد دارد نماینده مجلس نهم شود. حقیقتا من زمان زیادی برای فعالیت های اجرایی ندارم اما می خواهم در صورتیکه رحیم مشایی به عنوان کاندیداتوری نمایندگی مجلس اعلام آمادگی کرد و شورای نگهبان هم صلاحیت او را پذیرفت من هم در انتخابات مجلس شرکت کنم. »

حدادیان در رابطه با نحوه شکل گیری این ایده در ذهنش به این شکل توضیح داد: «پس از اینکه تلویزیون های بیگانه ادبیات من را ادبیات جنوب شهری عنوان کردند گروهی از بچه های جنوب شهر از این اظهار نظر گله مند شدند و به من گفتند تمایل دارند تا در صورت حضور مشایی در انتخابات مجلس من هم به عنوان نماینده آنان در انتخابات شرکت کنم. البته این در شرایطی است که شورای نگهبان مشایی را تایید صلاحیت کند.»

این مداح اهل بیت ادامه داد: «در صورت حضور در مجلس شک نداشته باشید همواره در صندلی پشت سر او خواهم نشست که باید منتظر ماند و دید در آینده آقای مشایی در انتخابات مجلس شرکت خواهد کرد یا خیر و همچنین او می تواند تایید صلاحیت شورای نگهبان را کسب کند یا خیر؟»




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/2/1 توسط هادی شکاری

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در همایش جهاد فرهنگی که با حضور اقشار فرهنگی بسیج برگزار شد، با هشدار نسبت به فتنه های پیچیده پیش روی ملت ایران گفت: ملت عزیز ما باید بسیار هشیار باشند و بسیجیان عزیز نیز به دقت حوادث را رصد کنند، چرا که فتنه هایی که در آینده پیش روی ماست، پیچیده تر است و باید بدانیم آخرین فتنه آخرالزمان شبیه ترین آن ها به حقیقت است و پیچیدگی آن حتی با فتنه عمیق ?? هم قابل قیاس نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در هم شکستن فتنه عمیق ?? که دشمن چند دهه برای آن برنامه ریزی کرده بود، امتحان سختی بود که ملت ایران با سربلندی از آن خارج شد، اما باید بدانیم جنس فتنه های بعدی با آنچه در فتنه ?? دیدیم متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: علی رغم عمقی که فتنه ?? داشت و از همه ظرفیت‌های افراد به ظاهر موجه استفاده شد، در صحنه عمل ما با کسانی مواجه بودیم که آشکارا در روز قدس روزه خواری می کردند، با کفش نماز می خواندند و در ایام سوگواری به شادی و پایکوبی می پرداختند و شناخت ماهیت آن ها کار سختی نبود، اما در فتنه بعدی شرایط بسیار غبار آلود و تشخیص حق از باطل بسیار دشوار تر خواهد بود و ممکن است با عده‌ای مواجه شویم که با نام قرآن و نماز و علاقه ظاهری به عدالت و مهدویت، به مبارزه با ولایت بر خیزند و چه بسا منحرفان با نام صالحین رو در روی انقلاب بایستند.

نقدی با تاکید مضاعف بر لزوم هشیاری بسیجیان و حراست بیش از پیش آن ها از مرزهای فرهنگی کشور، تصریح کرد: پیچیدگی فتنه های آینده و شباهت بسیار زیاد آن ها با جریان حق، قدرت بصیرت بسیار بیشتری می خواهد.

وی تصریح کرد: برای پیروزی بر فتنه‌های آخرالزمان باید بصیرت کسب کنیم و همانطور که خداوند فرموده است: «ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا»، راه کسب بصیرت و پیروزی بر فتنه ها، رعایت تقوای الهی و تمسک به ولایت است.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: رشادت های رزمندگان اسلام، اتحاد جماهیر شوروی را به نابودی کشاند و در ادامه در اثر حرکت الهی انقلاب اسلامی، امروز ایالات متحده پوشالی آمریکا از هم فروپاشیده است، اما به دلیل سانسور شدید خبری خیلی از واقعیت های غرب، از دیدگان ملت ها پنهان است




نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 90/2/1 توسط هادی شکاری
درباره وبلاگ

هادی شکاری

www.zohor_63_k@yahoo.com
bahar 20